Tedd le! Fertőz!!!

1991. október 14. 20:19 - namixar

Nem az én napom...

Whoááá! Ilyen ritka flúgos napom, mint a mai, talán évek óta nem volt. Éjjel nem voltam álmos, és nem volt kedvem aludni (tudtam volna, bármikor tudok), úgyhogy jó sokáig hallgattam a zenét. Persze reggel, mikor alig bírtam kinyitni a szemem, rádöbbentem, mekkora ostobaság volt… sosem gondolkodom előre – még egy dolog, amit utálok magamban. Bájitaltan volt az első két órám, és úgy tettem-vettem, mint valami zombi. Még jó, hogy ismétlő óra volt (százfűlé-főzetet alkottunk); ha most valami olyat kellett volna kotyvasztanom, amit nem ismerek unalomig, tuti, hogy felrobbantom az egész pincét… tekintve családfámat, melynek számos tagja predesztinált engem a jónak levésre bájitaltanból, rém ciki lett volna. Áh, gyűlölöm az ilyen mondataimat… is.
Ezennel elkezdek egy listát azokról a szavakról, amiket utálok (pozitív hozzáállás, hehehe).
 
Susan Snape által gyűlölt – és ha kedves az életed, tiltott – szavak és kifejezések listája:
1.      szösszenet
2.      külföldi jövevényszavak
3.      rövidített szavak
4.      cukimukiugyibugyiblablablaragacsosmarhaság
5.      fiaiéi
6.      „nem-e lehetne-e esetleg”
7.      édes, baby, cukorfalat, nyulam-bulam, stb. (idióta, szexista becenevek)
 
Több egyelőre nem jut eszembe, de a hét szép kerek, mágikus szám, majd bővítem a listát alkalomadtán. Szóval, hogy folytassam a siránkozást eme fantasztikus napról, gaztanon megint megharapott az a komposztjelölt mérges csápfű. Esküszöm, mindig ugyanazzal a példánnyal kerülök szembe... és persze utál engem. Mint minden élőlény a közelemben... kivéve persze Jóanyámat és Mephistót.
Persze, mikor azt merészeltem hinni, lesz egy kis nyugtom, sőt, ebédet is kapok, és még tettem is ezért, nevezetesen becsámpáztam a nagyterembe, észrevettem, hogy a Szőke Henceg épp feláll a Hugrabug asztalától, és felém tart. Nnakész. Persze nem futamodhattam meg gyáván, de szóba állni vele... végül úgy döntöttem, elsétálok mellette, nem biztos, hogy észrevesz. De, észrevett. Erőltetett bájvigyorával a képén megkérdezte, hogy vagyok. Odamorogtam, hogy jól, és hagytam volna is ott, de nem lehetett, mert ő cseverészni akart. Váltottunk még pár kényszeredett és semmitmondó szót, és már azt hittem, szabadulok végre, mikor bedobta az aduját.
- Jártok még Munroe-val? - erre kicsit elvesztettem a türelmem.
- Nem, b*zmeg, sose jártam vele! És nem is fogok! Megjegyzem, nem is akarok. Most boldog vagy?! Egyébként meg rohadtul nincs közöd hozzá, miért jön mindenki ezzel? - pattogtam.
- Ki mindenki? - értetlenkedett, de én úgy láttam, színészkedik. Ripacs. Úgyhogy lehiggadtam annyira, hogy ne válaszoljak első felindulásból.
- Áh, nem érdekes, felejtsd el – vigyorogtam rá mézesmázosan, aztán végre hagyott elköszönni. Szóval végre ledobtam magam a Mardekár asztalához, szedtem egy kis paradicsomlevest, hogy ne haljak éhen (már csak öt percem volt hátra a kajaszünetből), és kanalazni kezdtem, közben meg azon töprengtem, vajon mi oka lenne Sweelynek megjátszani magát... honnan tudná, hogy kivel beszéltem erről? Legfeljebb onnan, hogy hallotta... vagy Inkvizítor elmondta neki. De miért tett volna ilyet? Nem tartom valószínűnek, hogy ismernék egymást. Sweely tipikus balfék hugrabugos, Inkvizítor meg ízig-vérig mardekáros. Mi közük lenne egymáshoz? Áh, túl sokat foglalkozom jelentéktelen hülyeségekkel.
 
Átváltoztatástanon nem történt katasztrófa, épp csak sikertelen voltam: egyszerűen nem vagyok képes a non-verbális varázslásra. Persze, tudom, mert koncentrálni kéne, én meg nem tudok egyszerre egy dologra összpontosítani, mindig elkalandozom. Ki kéne találnom valamit, mert így kevés vagyok bármihez. Ehh, mintha amúgy nem lennék. Bűbájtanon ugyanez volt, mágiatörin meg a szokásos... azt leszámítva, hogy Binns egyedül nekem tartott órát. Eleve hárman vagyunk összesen a csoportban, és a másik kettő (hollóhátasok... ahogy néztem, könyvtáros lesz belőlük, vagy valami flúgos tudós) úgy tűnik, élet-halál közt lebeg, különben biztos bejöttek volna.

Kezdem megbánni, hogy mindent felvettem, amiből megvan az RBF-em... Sebaj, majd jövőre leadok pár tárgyat. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://suesnapefic.blog.hu/api/trackback/id/tr142941935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Tedd le! Fertőz!!!
süti beállítások módosítása